از اوایل سال آینده، همه دفاتر خدمات الکترونیک میتوانند به مراجعهکنندگان خارج از منطقه خود، خدمات بدهند و محدوده جغرافیایی برای این کار وجود نخواهد داشت
حذف محدوده جغرافیایی در دفاتر خدمات الکترونیک

از اوایل سال آینده، همه دفاتر خدمات الکترونیک میتوانند به مراجعهکنندگان خارج از منطقه خود، خدمات بدهند و محدوده جغرافیایی برای این کار وجود نخواهد داشت
18 - اسفند
به نقل از سایت اطلاعرسانی شهرداری تهران (سما)، دکتر هیربد معصومی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: با راهاندازی دفاتر خدمات الکترونیک، شهروندان برای گرفتن پروانه پایان کار و سایر کارهای مرتبط با شهرسازی به مناطق مراجعه نمیکنند.
وی راهاندازی دفاتر خدمات الکترونیک را در راستای رویکرد برونسپاری اقدامات شهرداری دانست و گفت: سال آینده تعداد دفاتر خدمات الکترونیک افزایش مییابد و در حال حاضر 68 دفتر در سطح مناطق 22گانه تهران وجود دارد. معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه در راستای توسعه IT، وظایف دفاتر خدمات الکترونیک بیشتر خواهد شد، گفت: افزایش سرعت کار، تضمین کیفیت کار و تسهیل دسترسی شهروندان از مزایای راهاندازی دفاتر خدمات الکترونیک است و در این جهت دورههای آموزشی برای پرسنل و مسوولان دفاتر برگزار میشود. معصومی راهاندازی آرشیو الکترونیکی را که منجر به کاهش و جمعآوری پروندههای فیزیکی شهرسازی میشود، از دیگر اقدامات مهم امسال این معاونت در حوزه IT عنوان کرد.