خرید و فروش وام 18 میلیون تومانی برای مسکن بالای 12 سال

در بازار غیر رسمی تهیه وام 18 میلیون تومانی مسکن برای واحدهای مسکونی بالای 12 سال هم فراهم شد

0 نظر
 وام 18 میلیون تومانی مسکن تنها به واحدهای مسکونی با عمر کمتر از 12 سال تعلق می‌گیرد و بانک مسکن از پرداخت این وام به واحدهای مسکونی بالای 12 سال خودداری می‌کند.
اما دفاتر و برخی بنگاه‌های املاک در تازه‌ترین اقدام خود پا را فراتر گذاشته و برای جلب مشتری بیشتر، اطلاعیه‌‌هایی را مبنی بر تهیه وام به واحدهای مسکونی بالاتر از 12 سال منتشر می کنند.
خانم فروشنده‌ای که دفتر آنها در میدان رسالت واقع شده گفت: برای تهیه وام 18 میلیون تومانی به واحدهای مسکونی بالای 12 سال تأییدیه‌ای از سرپرستی بانک مسکن گرفته می‌شود و هزینه این تأییدیه جدا از سایر هزینه‌ها خواهد بود.
وی ادامه داد: چنانچه واحد مسکونی مورد نظر 17 سال عمر داشته باشد برای این 5 سال هزینه‌ای معادل یک میلیون و 500 هزار تومان بیشتر از متقاضی وام دریافت خواهد شد یعنی به ازاء هر سال حدود 300 هزار تومان هزینه خواهد داشت.
وی تأکید کرد: فردی که متقاضی خرید وام 18 میلیونی مسکن است اگر ضامن نداشته باشد هزینه آن بدون احتساب هزینه دفتر اسناد رسمی و هزینه کد رهگیری دو میلیون و700 هزار تومان است و چنانچه متقاضی خرید وام بتواند ضامن تهیه کند هزینه آن به دو میلیون و 200 هزار تومان کاهش می‌یابد.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.