اتحادیه کشوری مشاوران املاک تا یک ماه دیگر

بانی تشکیل اتحادیه کشوری مشاوران املاک گفت: از تمام هیات مدیره‌ها برای ایجاد مقدمات تشکیل اتحادیه کشوری املاک دعوت کردیم و آموزش‌های لازم را برای بهسازی و افزایش بهره‌وری واحدهای آنها ارائه خواهیم کرد

0 نظر
مصطفی قلی خسروی، رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران گفت: در حال حاضر مقدمات تشکیل اتحادیه کشوری را فراهم و نسبت به فرهنگسازی آن برای تمام مشاوران املاک اقدام کرده‌ایم، همچنین آموزش‌های لازم را از طریق یک مرکز ارائه خواهیم کرد تا با برخورداری از دستورالعمل‌های مورد نظر حرفه خود را بهسازی و پالایش کنند و بهره‌وری واحدهایشان را بالا ببرند.
وی افزود: ایجاد اتحادیه کشوری املاک کار نظارت بر نرخ‌ها را تسهیل می‌کند و ما از تمام هیات مدیره‌ها دعوت و فراخوان کرده‌ایم که برای این منظور نام‌نویسی کنند. در بحث صلاحیت‌های فردی هم داشتن اعتبارنامه کفایت می‌کند و از این نظر در روند تشکیل اتحادیه کشوری تسریع شده است.
خسروی خاطرنشان کرد: تشکیل شورای اصناف کشور یکی از حرکت‌های بسیار خوبی بود که در جهت هماهنگ کردن امور با مسوولان و افزایش بهره‌وری شکل گرفت و معتقدم تشکیل اتحادیه‌های کشوری هم در کنار شورای اصناف می‌تواند به این هدف کمک و بخش‌های کوچک را ساماندهی کند.
رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک در ادامه درباره توافق مالیاتی اصناف با سازمان امور مالیاتی ابراز عقیده کرد: یکی از دستاوردهای خوبی که اصناف در این مقطع به دست آوردند، موضوع تعیین و وصول مالیات‌هاست و می‌تواند راهگشای خوبی در جهت برقراری عدالت مالیاتی باشد.
وی افزود: هیچ کسی از تبعیض و بی‌عدالتی مالیاتی خرسند نیست، از این نظر واگذاری تعیین و وصول مالیات به اتحادیه‌ها حرکت مثبت و موثری بود که با استفاده از پتانسیل اتحادیه‌ها صورت خواهد گرفت.

منبع خبر : دنیای اقتصاد

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.