قول وزیر مسکن برای آنالیز مجدد قیمتی مسکن ویژه تهران

یک پیمانکار مسکن ویژه تهران با بیان اینکه تولیدکننده‌های بزرگ صنعت ساختمان به تبعیت از نزول نرخ ارز قیمت‌های خود را کاهش دهند، گفت: وزیر راه و شهرسازی قول داده یک تیم کارشناسی برای آیتم‌های اضافی و آنالیز مجدد قیمتی تعیین کند

0 نظر

مسعود فیاض‌آذر در پاسخ به این سوال که مسکن‌های ویژه تهرانسر از چه زمانی واگذار می شود گفت: از مهر و آبان‌ماه واحدهای مسکونی ویژه تهران واگذار خواهند شد و در حال حاضر محوطه‌سازی و نصب انشعاب آب و برق همزمان در حال انجام است.

وی ادامه داد:کارهای ساختمانی شاید زودتر از مهر و آبان و حتی اواخر تیرماه آماده شود و هر شرکتی برنامه‌اش این است که واگذاریها را به مرور انجام دهد، بنابراین ما نیز فاز یک که 80 واحد مسکونی است  را طبق برنامه و به صورت محله به محله واگذار خواهیم کرد.

فیاض آذر تصریح کرد:از وزیر راه و شهرسازی هفته قبل قول گرفته‌ایم که طبق محاسباتی که ما انجام داده‌ایم و تعدیل‌هایی که پیش‌بینی شده بود را یک بار دیگر آقای نیکزاد قول داده‌اند که یک تیم کارشناسی اختصاص بدهند و بررسی را انجام دهند.

مدیرعامل پایا سازه پاسارگاد ادامه داد:یک سری آپشن‌های اضافی مثل کولر، پکیج، حوله خشک کن، کاشی و سرامیک  و شیرآلات عالی هم برای این واحدهای مسکونی گذاشتیم ، هفته پیش که برای بازدید آمده بودند قول دادند که یک گروه و یک مشاور را تعیین کنند که آنالیز مجدد شود تا بر حق هیچ‌کس اجحاف صورت نگیرد.

وی اضافه کرد: قرار است یک آنالیز مجدد برای این آیتم‌های اضافی که در حال نصب است انجام شود که اگر مابه‌التفاوتی در بازار باشد به صورت قرارداد به ما پرداخت شود.

*آنالیزهای جدید تاثیری بر افزایش قیمت مسکن ویژه ندارد

 فیاض آذر گفت:آن عددی که با ما قرارداد بسته شده است خیلی پایین است اما باید اذعان کرد که این عدد 250 میلیون تومانی که وزیر راه و شهرسازی اعلام کردند برای مردم خواهد شد قطعاً این آنالیز قیمت‌ها این قیمت را بالاتر نخواهد برد اما سهم قیمت زمین، جواز شهرداری و خدمات زیربنایی بین این‌ها هست که بالا و پایین می‌شود.

وی گفت: قرارداد ما مثل تمام سازنده‌ها متری 330 هزار تومان بود که با یک تعدیل قیمت به 370 هزار تومان افزایش یافت و 150 هزار تومان هم عملیات نصب سایر اقلام است.

وی افزود:امید داریم با تغییرات نرخ ارز کاهش قیمت اقلام را شاهد باشیم و امید است تولید‌کننده‌های بزرگ مرتبط با صنعت ساختمان به سرعت و با توجه به اینکه نرخ ارز کاهش یافته 10 درصد قیمت اقلام خود را کاهش دهند.


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.