ساخت مدل جدیدی از مسکن ویژه تهرانی ها

مدیر کل راه شهرسازی استان تهران از ساخت مسکن ویژه جدید در بافت های فرسوده تهران خبر داد و گفت: بعد از انعقاد تفاهم نامه، ساخت این واحدها در مناطق هدف آغاز می شود

0 نظر
فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار ایران فایل از پروژه جدید مسکن در بافت های فرسوده شهر تهران خبر داد و گفت:  سیاست دولت این است که بافت های فرسوده در شهر تهران بازآفرینی پایدار شود و با مدل های متناسب با سند ملی احیا، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده تهیه شود.
وی در ادامه افزود: سیاست نوسازی بافت های فرسوده نیز در شهریور ماه سال گذشته در هیئت دولت تصویب گردید و این سیاست از سال گذشته با قدرت بیشتر در حال پیگیری است.
واحدی اظهار داشت:  به شدت معتقد هستم که با کمک شهرداری ها ، دفاتر نوسازی تسهیل گرا و توسعه گرا و همچنین با همکاری بانک های عامل دولتی می توانیم تعداد زیادی واحد مسکونی جدید در مناطق بافت های فرسوده ساخته شود.
مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران تصریح کرد: این واحدهای مسکونی مطابق با اسناد بالادستی که شامل  طرح تفصیلی و طرح جامع تهران می شود در محلات هدف بافت های فرسوده در حال شناسایی هستند.
وی  خاطر نشان کرد: در صورتی که این موضوع عملیاتی شود بخش عمده ای از مشکلات کمبود مسکن در مناطق جنوبی تهران برطرف می شود.
واحدی گفت: این مدل جدیدی دیگر از مسکن ویژه تهران است که به زودی بعد از منعقد کردن تفاهم نامه آغاز می شود.

منبع خبر : ایران فایل

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.