نرخ زمین مسکن ویژه تهران نهایی شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: تصمیم داریم نرخ زمین مسکن ویژه تهران را که قبلاً پس از اتمام ساخت مشخص می‌شد، از زمان احداث برای متقاضیان مشخص کنیم

0 نظر

علی نیکزاد در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه بین المللی دریایی ایران، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: 30 درصد نرخ زمین مسکن ویژه در 5 قسط از متقاضیان اخذ می‌شود و 70 درصد به صورت تقسیط با قسط یک میلیون تومان خواهد بود.

نیکزاد ادامه داد: بنابراین، آورده در 5 قسط بدون درنظر گرفتن سود پیمانکار، زمین در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا بتوان از همان ابتدا نرخ ساخت، زمین و اقساط آینده را مشخص کرد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: اگر متقاضیان واجد شرایط، 4 الی 5 نوبت اقساط 15 و 20 میلیون تومانی خود را سر موعد پرداخت کنند، تحویل این واحدها به سرعت انجام می‌گیرد.

نیکزاد ادامه داد: مسکن ویژه تهران شامل مجموعه‌های 6، 8 و 10 طبقه‌ای و 2 واحدی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مجموعه‌های مسکن ویژه، خانواده ها در محدوده‌ای مشخص، همراه با حیاط و پارکینگ مجزا زندگی می‌کنند.

وی درباره جلسه شب گذشته دولت و مجلس در ارتباط با اجرای فاز 2 هدفمندی یارانه‌ها، تصریح کرد: این هفتمین جلسه بود که اطلاعات کامل آن را سخنگوی اقتصادی دولت اعلام خواهد کرد.

نیکزاد افزود: کلیات این جلسه درباره بستن بودجه، مباحث هدفمندی و تفاهمات در این باره در فضای دوستانه و خارج از تنش بود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره حضور خود در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: پس از حکم رئیس‌جمهور مبنی بر سرپرستی اینجانب در وزارتخانه مذکور، مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر منتظر نتیجه بررسی‌های دولت و مجلس هستم و هر تصمیمی در این باره اتخاذ شد، به عنوان سرباز نظام تابع آن هستم.


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.