پرونده مسکن مهر تا پايان سال 96 بسته مي‌شود

معاون تعاون وزير کار از اتمام يک ميليون واحد مسکن مهر در سال جاري خبر داد

0 نظر
به گزارش خبرنگار ایران فایل ، قوی ترین موتور جستجوی املاک و مستغلات؛ سيد حميد کلانتري،معاون تعاون وزير کار در جريان بازديد از غرفه هاي شانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت و ساختمان از فعاليت 12 هزار تعاوني در حوزه مسکن در سراسر کشور خبر داد و گفت: تا کنون دو ميليون و 600 هزار واحد مسکوني از سوي تعاوني هاي مسکن مهر ساخته شده که حدود 2 سوم مجموع واحدهاي مسکن مهر را شامل مي شود.
 وي با اشاره به برنامه ريزي براي اتمام يک ميليون واحد مسکن مهر در سال جاري افزود: بقيه واحدهاي مسکن مهر تا پايان سال آينده تکميل مي شود.
وي از اتمام يک ميليون واحد مسکن مهر در سال جاري خبر داد و بيان داشت:طبق برنامه ريزي صورت گرفته بقيه واحدهاي مسکن مهر در سال آينده به پايان مي رسد.
 کلانتري از افزايش سقف پرداخت وام مسکن مهر به تعاوني هاي مسکن از 250 ميليون ريال به 300 ميليون ريال از سوي وزارت مسکن و شهرسازي و بانک مسکن خبر داد و گفت:اين مبلغ متناسب با اولويت بندي و پيشرفت کاري به تعاوني ها پرداخت مي شود.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت:در صورت عدم پرداخت سقف وام تعاوني هاي مسکن مهر  تعاوني ها مي توانند به اداره راه و شهرسازي و بانک مسکن مراجعه کنند تا نسبت به تعهدات خود براي اعضا بتوانند عمل کنند .
 وي درباره واحدهاي مسکن مهر بدون متقاضي گفت: با هماهنگي وزارت راه و شهرسازي به دنبال تعيين تکيلف اين واحدها هستيم.

منبع خبر : ایران فایل

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.