400هزار مسکن مهر رها شده و بلاتکلیف مانده است

از تعداد 731 هزار واحد از پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر، بالغ بر 400 هزار واحد از پروژه‌های احداثی به دلایلی منجمله نبود امکانات زیربنایی و روبنایی، عدم وجود متقاضی، پروژه‌های رها شده و تعطیلی کارگاه و... بلاتکلیف مانده است

0 نظر
به گزارش خبرنگار ایران فایل ، قوی ترین موتور جستجوی املاک و مستغلات؛ مدیرامور اعتباری بانک مسکن با اشاره به این مطلب که تعداد 81/000 واحد ازپروژه‌های مسکن مهر تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان می‌باشد ولی به علت نداشتن تأسیسات زیربنایی و روبنایی (فاقد انشعابات آب و برق و گاز و...) بلاتکلیف مانده و فروش اقساطی نشده‌اند؛ افزود: در کل حدودا 230 هزار واحد مسکونی فاقد انشعابات می‌باشند که در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

وی همچنین ازعقد قرارداد برای دو میلیون و 372 هزار واحد مسکن مهر به ارزش 502 هزار میلیارد ریال قرارداد از سال 1388 تا پایان تیرماه 95 خبر داد.

نادر قاسمی با بیان این مطلب گفت: در این خصوص تا کنون، 468 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صورت نقدی پرداخت کرده است و مابقی با توجه به پیشرفت فیزیکی کار به تدریج در حال پرداخت می‌باشد.

وی با اشاره به فروش اقساطی یک میلیون و 669 هزار واحد مسکن مهر به ارزش 363/000 میلیارد ریال تاکنون گفت: برای سال 95 پیش‌بینی شده است که 200 هزار واحد فروش اقساطی شود.

منبع خبر : ایران فایل

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.