احتمال بسته شدن پرونده مسکن مهر تا نیمه اول سال آینده

غفوری گفت: عمده واحدهای باقی‌مانده از مسکن مهر در سال جاری و مابقی تا نیمه اول سال آینده با اتمام خدمات زیر بنایی و روبنایی به اتمام خواهند رسید

0 نظر
به گزارش خبرنگار ایران فایل ، قوی ترین موتور جستجوی املاک و مستغلات؛سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس  با بیان این‌که در صدد هستیم مسکن مهر را به کلیه خدمات افتتاح کنیم، گفت: برنامه ما برای افتتاح مسکن پردیس داشتن تمام خدمات زیر بنایی و روبنایی چون آّب، برق و گاز دائمی و مسجد، مدرسه، نانوایی، مارکز بهداشتی، تجاری و تفریحی است که در صدد هستیم تمامی واحدهای مسکن‌ مهر را با داشتن کلیه خدمات به افتتاح برسانیم.
 
وی در ادامه افزود: فاز 3 مسکن پردیس در هفته دولت با کلیه خدمات زیربنایی و روبنایی افتتاح خواهد شد.
 
 مدیرعامل شرکت عمران پردیس در خصوص تعداد کلی مسکن مهر اظهار کرد: کلیه واحدهای مسکن مهر 83 هزار و 500 واحد بوده که ازاین تعداد تنها 7 هزار واحد در سنوات گذشته افتتاح شده و امروز 455 هزار واحد دیگر به افتتاح رسمی با حضور معاونین وزارت راه وشهرسازی رسید.
 
غفوری در توضیح زمان اتمام پروژه مسکن مهر گفت: مسکن مهر شهر جدید پردیس جز آخرین فازهای مسکن مهر بوده و بخش عمده‌ای از این مسکن‌ها در سال‌جاری و مابقی در نیمه اول سال آینده به مرحله بهر برداری خواهد رسید.
 
وی در خصوص هزینه خرید مسکن مهر گفت: هزینه خرید یک واحد مسکن مهر 39 میلیون و 750 هزار تومان برای بلوک‌های قبلی است و قیمت تمام شده بلوکهای جدید مسکن مهر در آینده اعلام خواهد شد.
 
 مدیرعامل شرکت عمران پردیس خاطر نشان کرد: تسهیلات بانک‌ها برای خرید مسکن مهر در مرحله ابتدایی 30 میلیون تومان بوده که با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته در هفته‌های آینده خبرهای خوشی برای خریداران این مسکن با افزایش میزان تسهیلات بانکی خواهیم داشت.

منبع خبر : ایران فایل

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.