پیش بینی ثبات و رونق در بازار خرید و فروش مسکن

درحالی که قیمت های اجاره همانند سال های گذشته 10 الی 15 درصد افزایش یافته اما قیمت های خرید وفروش مسکن ثابت می ماند

0 نظر
به گزارش ایران فایل این روزها با وجود به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای، بازار مسکن شاهد تغییر خاصی نبوده است به طوری که بسیاری از مشاوران املاک از ثبات قیمت ها به جای کاهش قیمت ها خبر می دهند.
درهمین راستا حسام عقبایی با اشاره به اینکه قیمت ها بعد از به نتیجه رسیدن  مذاکرات به ثبات می رسد افزود: به نظر می رسد که بازار رونق بسیاری را بعد از به نتیجه رسیدن تجربه خواهد کرد.
براساس این گزارش عباس آخوندی  وزیر راه وشهرسازی نیز از جلوگیری هیجانات کاذب در این بازار خبر داد و گفت: باید مراقب باشیم که هیجانات بازار مسکن را آشفته  نکند.
همچنین یکی از مشاوران املاک با اشاره به اینکه اثرات مذاکرات در طولانی مدت خود را نشان می دهد، افزود: بعید به نظر می رسد که قیمت ها کاهش یابد در برخی از مناطق نیز ما شاهد خواهیم بود که قیمت ها افزایش نیز می یابد.
یکی دیگر از مشاوران املاک با اشاره به اینکه قیمت خانه های کلنگی افزایش می یابد افزود: بسیاری از سازندگان مسکن تا به امروز هیچ سودی در ساخت و ساز های خود به دست نمی آوردند .
وی افزود: حال با به نتیجه رسیدن مذاکرات و افزایش میزان ساخت وساز، قیمت های واحدهای نوساز افزایش می یابد.
براساس این گزارش یکی دیگر از مشاوران املاک معتقد بود: رسیدن این جمع بندی هیچ تغییری در بازار فروش آپارتمان ایجاد نمی کند.
در همین راستا طبق گزارشات میدانی بازار اجاره بها با به نتیجه رسیدن مذاکرات هیچ تغییری نمی کند و طبق سنوات گذشته قیمت ها 10 الی 15 درصدی افزایش می یابد.

منبع خبر : ایران فایل

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.