وضعیت کیفیت ساخت وسازها در کشور

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کشور از افزایش کیفیت ساخت وسازها در کشور خبر داد و گفت: با وجود افزایش میزان کیفیت ولی روزانه یک کشته در این حوزه داریم

0 نظر
حیدریون در گفتگو با ایران فایل با اشاره به اینکه وضعیت کیفیت ساخت وساز در کشور نسبت به گذشته بهبود یافته است، افزود: حضور مهندسان ناظر نسبت به سال های قبل افزایش یافته وهمین موضوع باعث پیشرفت در کیفیت ساخت وساز ها گشته است.
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران افزود: افزایش کیفیت ساخت وساز ها در کشور حاکی از آن است که به سمت حرفه ای شدن در حرکت هستیم .
وی اظهار داشت: با وجود حرفه ای شدن در بخش ساخت وساز ها ولی میزان کشته شدگان در این بخش بالا است به همین خاطر همکاری ها را با وزارت کار در برنامه قرار دادیم تا بتوانیم ایمنی را در این بخش وارد نماییم.
حیدریون تصریح کرد: در حال حاضر روزانه یک کشته درکشور به دلیل عدم رعایت ایمنی در بخش ساخت وساز ها داریم که با همکاری وزارت کار و ایجاد بازرسی های مشترک سعی می کنیم این میزان آمار کشته شدگان را کاهش دهیم.
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کشورخاطر نشان کرد: در این حوزه بازرسی های بسیاری از جمله  اسکلت جوش وگودبرداری داریم که باعث افزایش ایمنی در این حوزه شده است.

منبع خبر : ایران فایل

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.