میزان فروش مسکن رونق یافت

رییس انجمن انبوه سازان استان تهران از رونق بازار فروش در تهران خبر داد و گفت: دولت باید با برنامه ریزی صحیح بتواند مانع افزایش قیمت مسکن درشش ماهه دوم امسال شود

0 نظر
حسن محتشم در گفتگو با خبرنگار ایران فایل تهران گفت: بازار خرید وفروش ملک نسبت به دوسال گذشته بهتر شده است اما هنوز از رونق کافی برخوردار نیست و تحریک در بازار تقاضا ایجاد نشده است.

رییس انجمن انبوه سازان استان تهران افزود: معاملات صورت گرفته به خصوص در بازار خرید و فروش ملک تهران در سطح واحدهای کوچک و با قیمت های سطح پایین انجام می شود و همین موضوع نیز  در شهرستان ها نیز وجود دارد .

وی اظهار داشت: درصورتی که دولت برنامه ریزی درست برای فعال شدن بازار خرید و فروش انجام ندهد نگرانی های بسیاری در این بازار ایجاد می شود،  در حال حاضر بازار مسکن با انباشت تقاضا روبرو است و این انباشت با توجه به افزایش ازدواج بیشتر می شود.

 محتشم تاکید کرد: در صورتی که دولت برنامه ریزی درست انجام ندهد در شش ماه دوم امسال ما با افزایش قیمت در خرید و فروش مسکن روبرو می شود.

 ریس انجمن انبوه سازان تهران تاکید : ما یک دوره رکود دوساله را طی کرده ایم و در طی این مدت افزایش قیمت وجود داشته، ولی بسیار پایین تر از نرخ تورم بوده است .

محتشم توضیح داد: با افزایش نرخ تسهیلات مسکن، بازار تقاضا و فروش مسکن به نوعی تحریک شده است اما دولت باید با برنامه ریزی صحیح به نوعی بتواند این موضوع  کنترل کند.

منبع خبر : ایران فایل

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.