قیمت اجاره برابر با نرخ تورم پیش می‌رود/آیا توان تولید مسکن افزایش میابد؟

خسروی با اشاره به اینکه ما در حال حاضر با انباشت تقاضای مسکن در کشور مواجه هستیم گفت: امسال قیمت اجاره برابر با نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی خواهد بود

0 نظر
علیرضا خسروی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار ایران فایل، با اشاره به اینکه قیمت اجاره آپارتمان در تهران امسال برابر با همان نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی است گفت: قیمت اجاره به نظر نمی‌رسد که بیشتر از نرخ تورم افزایش یابد.
وی افزود: ما در حال حاضر با انباشت تقاضا در کلان‌ شهرها مواجه هستیم و این موضوع نیز با افزایش تعداد ازدواج‌ها بیشتر می‌شود بنابراین باید به فکر افزایش تولید مسکن نیز باشیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه ما از هر طرح مسکنی که از سوی دولت اعلام شود استقبال می‌کنیم گفت: طرح جامع مسکن نیز یکی از  طرح‌هایی است که از سوی دولت یازدهم اعلام شده و به نظر می‌رسد که توان تولید مسکن را افزایش دهد البته این در صورتی است که عملی شود.
خسروی توضیح داد: دولت در دو سال گذشته سالانه 250 هزار واحد مسکن مهر، روستایی و بافت فرسوده ساخته شده است و 250 هزار واحد مسکونی نیز با کمک مردم به صورت خود مالکی ساخته شده است.
وی اظهار داشت: ما در حال حاضر با کمبود یک میلیون و 250 هزار واحد مسکن روبه‌رو هسیتیم که امیدواریم دولت با اجرای طرح‌های خود بتواند این کمبود را جبران کند.

منبع خبر : ایران فایل

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.