افزایش ۱۰ درصدی قیمت املاک لندن به دلیل تقاضای اعراب حوزه خلیج فارس

قیمت املاک و مستغلات لندن در این ماه در نتیجه خرید خارجی‌ها، از جمله اعراب خلیج فارس، با سیر صعودی ۱۰ درصدی همراه شده است

0 نظر
به نقل از العربیه انگلیسی، قیمت املاک و مستغلات لندن در این ماه در نتیجه ابتکار عمل دولت و خرید خارجی‌ها، از جمله اعراب خلیج فارس که در حال کار بر روی افزایش قیمت‌ها در پایتخت انگلیس هستند، با سیر صعودی همراه بوده است.
 
در گزارشی که به تازگی توسط رای موو، شرکت متخصص در نظارت بر فعالیت‌های املاک و مستغلات در بریتانیا فعالیت می‌کند، اعلام شده است، قیمت‌ها در لندن با افزایشی 10.2 درصدی در ماه اکتبر از میزان 493 هزار و 748 پوندی در ماه گذشته به 544 هزار و 232 پوند افزایش یافته است.
 
مصطفی الموسوی کارگزار و مدیر عمومی شرکت پیوند بین‌المللی به العربیه گفت: سرمایه‌گذاران خارجی به خرید ملک در انگلستان روی آورده‌اند.
 
بنابر اظهار الموسوی بیشتر علاقه مندان به سرمایه گذاری در پایتخت بریتانیا شهروندان حوزه خلیج فارس، اتباع مالزی و روسی هستند.
 
چنین تقاضاهای خارجی موجب افزایش قیمت املاک و مستغلات در بریتانیا شده است.
 
همچنین دولت انگلیس طرحی در دست اقدام دارد که هدف از آن کمک به شهروندان انگلیسی در خرید املاک است، هر چند بیشتر افرادی که از این طرح بهره‌مند شده‌اند، قصد خرید خانه در 12 ماه آینده را دارند، پیشتر شروع به پیش پرداخت 10درصد از آن کرده‌اند.
 
هم اکنون قیمت واحدهای مسکونی 4 شهرک از 32 شهرک لندن به طور متوسط به بیش از 1 میلیون پوند استرلینگ رسیده است.
 
املاک شرق لندن نیز کمترین افزایش قیمت را ثبت کرده‌اند و تنها 6.2 درصد در ماه گذشته افزایش قیمت داشته‌اند.
 
قیمت خانه در شرق لندن در حال حاضر به طور متوسط به 231 هزار پوند (373 هزار و 596 دلار معادل یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان) رسیده است.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.