نیکزاد در بزرگ‌ترین هلدینگ‌ساختمانی

علی نیکزاد بعد از دریافت پیام معاون اول رییس‌جمهور، ترجیح داد در جایی غیر از دولت، مشغول به کار شود و به همین خاطر با قبول پیشنهاد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره)، به ریاست هیات‌مدیره شرکت هلدینگ ساختمانی تدبیر منصوب شد

0 نظر
 هلدینگ ساختمانی تدبیر از 5 شرکت فعال در حوزه ساخت‌وسازهای غیرمسکونی تشکیل شده که این شرکت‌ها در شهرهای مختلف کشور پروژه‌هایی با کاربری‌های مختلف را در دست اجرا دارند.
انتصاب نیکزاد به ریاست این شرکت نشان داد جای وزرای مسکن و راه‌وشهرسازی بعد از پایان دوران وزارتی، اینجا تعریف شده است!
 پیش‌تر، محمد سعیدی‌کیا همزمان با معارفه نیکزاد در وزارت مسکن در سال88، به ریاست هلدینگ تدبیر منصوب شده بود، اما هم‌اکنون سعیدی‌کیا به عضویت هیات‌مدیره این شرکت منصوب شده است.
 البته نوع فعالیت «تدبیر» و همچنین حساسیت‌هایی که از بالا بر عملکرد این شرکت وجود دارد، می‌طلبد برای انتخاب رییس، ملاحظات تخصصی و تجربی فوق‌العاده حجیمی لحاظ شود و دور از انتظار نیست ستاد از وزرای موثر بهره ببرد.
 اسحاق جهانگیری در مراسم تودیع و معارفه وزیر راه‌وشهرسازی اعلام کرده بود، دولت حتما از آقای نیکزاد در جای دیگری استفاده می‌کند.
 برای پایتخت هم برنامه دارم
خبر مربوط به تصمیم تعدادی از اعضای شورای‌شهر تهران برای انتخاب علی نیکزاد به عنوان شهردار را تایید کرد و در مصاحبه‌ای با نیکزاد از قول وی نوشت: گروهی از اعضای شورای شهر از من دعوت کردند تا برای شهرداری تهران وارد شوم. البته این انتخاب و تصمیم بدون فکر نبوده و قطعا برنامه‌های ویژه‌ای برای پایتخت دارم.
 نیکزاد اعلام کرد: نه به دنبال ریاست جمهوری هستم و نه به دنبال قدرت‌طلبی و شهرداری تهران قطعا نوکری مردم است که در این کار سوابقم گویای مطلب است. البته به دنبال هیاهوی تبلیغاتی برای رسیدن به این عنوان نیستم و رای اعضای شورای شهر برای من محترم است و برنامه‌ها و مسیری که در مدیریت شهر تهران تعریف کرده‌ام را قطعا برای اعضای شورا مطرح خواهم کرد.

منبع خبر : دنیای اقتصاد

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.