ارزان‌ترین واحدهای مسکونی در تهران

در اوضاع کنونی بازار مسکن با توجه به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، شواهد بیانگر این موضوع است که بسیاری از فروشنده‌ها و خریداران حاضر در بازار مسکن از لحاظ قیمت سردرگم هستند و قادر به تصمیم گیری صحیح درباره این مساله که آیا شرایط فعلی، زمان مناسبی برای انجام معامله ملکی است یا نه، نیستند

0 نظر

در این روزها موتور جست وجوی «ایران فایل» که سامانه مجازی معاملات مسکن محسوب می‌شود، به معرفی واحدهای مسکونی ارزان قیمت پرداخته و نرخ فروش چنین واحدهایی طبق تحقیقات این سایت، کمتر از ارزش حقیقی است؛ به همین دلیل از طریق موتور جست‌وجوی «ایران فایل»، خریداران واقعی می‌توانند ملک مورد نظر خود را انتخاب و با نرخی مناسب آن را خریداری کنند؛ چراکه مالکانی که این واحدها را به بازار فروش عرضه کرده‌اند، فروشندگان واقعی و منصف هستند.
در حال حاضر تعدادی از واحدهای ارزان قیمت پیشنهاد شده برای فروش به موتور جست‌وجوی اینترنتی «ایران فایل»، بدین شرح است:
در خیابان میرداماد یک واحد 94 متری به قیمت متری 2 میلیون و 230 هزار تومان برای فروش به بازار عرضه شده است. این واحد مسکونی 10 سال ساخت است و پارکینگ، انباری و آسانسور جزو امکانات این واحد به‌شمار می‌آیند؛ اما نکته‌ای که به نظر می‌رسد این است که آسانسور برای این واحد کارآیی خاصی ندارد؛ چراکه در طبقه زیر همکف واقع شده است.
از سوی دیگر، در منطقه قیطریه واحدی با متراژ 90 مترمربع با قیمت متری 2 میلیون و 200 هزار تومان به خریدار واگذار می‌شود که البته این ملک 20 ساله، اما بازسازی شده است و این واحد مسکونی از پارکینگ برخوردار است؛ اما مالک حیاط آپارتمان را که مشاع است به عنوان پارکینگ در نظر گرفته است.
علاوه براین 3 میلیون و 600 هزار تومان قیمت هر مترمربع، واحدی 85 متری و نوساز در منطقه زعفرانیه است که این قیمت متناسب با امکانات (پارکینگ، انباری و آسانسور) از سوی ایران فایل، ارزان به شمار می‌آید.
از طرف دیگر، مالک یک واحد 80 متری نوساز در خیابان هروی واقع در منطقه پاسداران، قیمت هر مترمربع فروش این واحد را 2 میلیون تومان پیشنهاد کرده است.
یکی از ارزان‌ترین واحدهاي مسکونی فروشی در موتور جست‌وجوی ایران فایل در منطقه پیروزی معرفی شده است؛ زیرا قیمت هر مترمربع این واحد 90 متری، 900 هزار تومان است. این واحد در طبقه اول قرار گرفته و از یک انباری برخوردار است.
همچنین واحد دیگری با قیمت متری 920 هزار تومان، یکی دیگر از فایل‌های سبز رنگ است که مشخصات آن بدین شرح است: این واحد مسکونی در خیابان نظام آباد و قدیمی ساخت (30ساله) است و بهره‌مندی از پارکینگ، یکی از امتیازات فروش این واحد مسکونی محسوب می‌شود.
در همین حال در منطقه سعادت‌آباد، مالکی واحد مسکونی 83 متر مربعی خود را با تمام امکانات، متری 2 میلیون و 250 هزار تومان برای فروش پیشنهاد کرده است و 6 سال از عمر بنای این آپارتمان می‌گذرد.
به گزارش دنیای‌اقتصاد، «ایران فایل» بعد از آنکه فایل قابل فروش آپارتمان را از مشتری دریافت می‌کند، قیمت پیشنهادی مالک را با قیمت واقعی منطقه مقایسه می‌کند و اگر ارزان باشد آن را با رنگ سبز و اگر گران‌تر باشد با رنگ قرمز مشخص می‌کند. (قيمت‌ها در جدول زير در سامانه ايران فايل به رنگ سبز نمايش داده شده است)


منبع خبر : دنیای اقتصاد

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.