وزير مسکن گفت مگر رکودى در بخش مسکن وجود دارد

وزير مسکن در پاسخ به اين پرسش که آيا رکود مسکن در سال آينده تداوم خواهد داشت، پاسخ شفافى ارايه نداد و فقط به ذکر اين نکته بسنده کرد که کدام رکود؟ مگر رکودى در اين بخش حاکم است؟ اين زاييده تخيل شماست

0 نظر

درحالى وزير مسکن رکود در بخش مسکن را تکذيب مى کند که چندى پيش معاون وزير مسکن از تداوم رکود اين بخش در سال آينده سخن گفته بود.

محمد سعيدى کيا، با بيان اينکه ساخت و ساز در سال جارى با رشد قابل توجى مواجه بوده است، وجود رکود دربخش مسکن در سال جارى و تداوم آن در سال آينده را رد کرد. وى در خصوص اينکه رکود مسکن ناشى از انباشت سال هاى گذشته بوده است، گفت: وجود انباشت سال هاى گذشته و ادامه ساخت آنها به معناى رکود در اين بخش نيست.

وى تصريح کرد: در سال جارى ساخت و ساز از رشد قابل توجهى برخوردار بود و در سال آينده نيز همين رشد تداوم خواهد داشت.

وزير مسکن در پاسخ به اين پرسش که آيا رکود در سال آينده تداوم خواهد داشت، پاسخ شفافى ارايه نداد و فقط به اين نکته بسنده کرد که کدام رکود؟ مگر رکودى در اين بخش حاکم است؟ اين زاييده تخيل شماست. وى همچنين از تداوم اجراى طرح مسکن مهر در صورت تغيير دولت خبر داد و گفت: اين يک سياست جامع و کامل است که بر اساس قانون شکل گرفته است و قطعاً ادامه پيدا خواهد کرد.

وى افزود: اين کار شکل گرفته و مردم از اين طرح استقبال کرده اند. با تشکيل شوراى مسکن در دولت و ديگر استان ها، امکان توقف اين طرح با تغيير دولت وجود ندارد. درحالى وزير مسکن رکود در بخش مسکن را تکذيب مى کند که چندى پيش معاون وزير مسکن از تداوم رکود بخش مسکن در سال آينده سخن گفته بود.


منبع خبر : ابرار اقتصادی

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.