حذف محدوده جغرافیایی در دفاتر خدمات الکترونیک

از اوایل سال آینده، همه دفاتر خدمات الکترونیک می‌توانند به مراجعه‌کنندگان خارج از منطقه خود، خدمات بدهند و محدوده جغرافیایی برای این کار وجود نخواهد داشت

0 نظر

 به نقل از سایت اطلاع‌رسانی شهرداری تهران (سما)، دکتر هیربد معصومی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: با راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک، شهروندان برای گرفتن پروانه پایان کار و سایر کارهای مرتبط با شهرسازی به مناطق مراجعه نمی‌کنند.
 وی راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک را در راستای رویکرد برون‌سپاری اقدامات شهرداری دانست و گفت: سال آینده تعداد دفاتر خدمات الکترونیک افزایش می‌یابد و در حال حاضر 68 دفتر در سطح مناطق 22گانه تهران وجود دارد. معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه در راستای توسعه IT، وظایف دفاتر خدمات الکترونیک بیشتر خواهد شد، گفت: افزایش سرعت کار، تضمین کیفیت کار و تسهیل دسترسی شهروندان از مزایای راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک است و در این جهت دوره‌های آموزشی برای پرسنل و مسوولان دفاتر برگزار می‌شود. معصومی راه‌اندازی آرشیو الکترونیکی را که منجر به کاهش و جمع‌آوری پرونده‌های فیزیکی شهرسازی می‌شود، از دیگر اقدامات مهم امسال این معاونت در حوزه IT عنوان کرد.


منبع خبر : دنیای اقتصاد

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.