تسهیلات جعاله مسکن به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت

مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن، با تشریح مصوبه هیات مدیره بانک مسکن درباره نحوه پرداخت تسهیلات جدید مصوب شورای پول و اعتبار، شرایط پرداخت تسهیلات ۲۰میلیون تومانی جعاله مسکن را تشریح کرد

0 نظر
مسعود ایزدی اعلام کرد: براساس مصوبه نیمه اردیبهشت امسال در شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات جعاله (تعمیر) مسکن قابل پرداخت توسط بانک مسکن، از۱۰ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت.

ایزدی افزود: مطابق دستورالعمل تدوین شده در بانک مسکن برای نحوه پرداخت تسهیلات ۲۰میلیون تومانی جعاله، این تسهیلات جدید،‌ صرفاً به کسانی که قصد خرید آپارتمان با استفاده از تسهیلات خرید بانک مسکن را داشته باشند، تعلق می­‌گیرد.

مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن در این باره تصریح کرد: مشتریان تسهیلات جعاله مسکن،‌ دو دسته هستند. دسته اول، افرادی که به قصد تکمیل قدرت خرید مسکن، علاوه بر دریافت تسهیلات خرید مسکن،‌ تسهیلات جعاله نیز از بانک دریافت می‌کنند و دسته دوم نیز شامل افرادی می‌­شود که از تسهیلات جعاله،‌ برای پوشش هزینه‌های تعمیر و بازسازی آپارتمان خود، استفاده می‌­کنند.

بر این اساس، سقف تسهیلات جعاله قابل پرداخت به دسته اول، ۲۰ میلیون تومان تعیین شده است و برای دسته دوم متقاضیان این نوع تسهیلات نیز،‌ سقف تسهیلات جعاله، حداکثر ۱۰ میلیون تومان است.

ایزدی همچنین در تشریح نکته کلیدی دستورالعمل پرداخت تسهیلات جعاله مسکن،‌ گفت: شعب بانک مسکن در سراسر کشور، آمادگی دارند، تسهیلات جدید جعاله مسکن را تاپایان شهریور امسال،‌ به متقاضیان پرداخت کنند.

بر این اساس اعطای تسهیلات جعاله تا سقف ۲۰ میلیون تومان به متقاضیانی که تا پایان شهریورماه سال جاری همزمان با تسهیلات فروش اقساطی خرید مسکن (اعم از انفرادی و زوجین) به تشکیل و تکمیل پرونده اقدام کنند، با ارایه انواع وثایق قابل قبول بانک وفق ضوابط و مقررات موضوعه امکان پذیر است.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.