گرانی مسکن منتفی است

وزیر راه و شهرسازی از افزایش عرضه اوراق حق تقدم مسکن تا یک هفته آینده برای کاهش قیمت آن خبر داد و با اشاره به این‌که ۳۰۰ هزار خانه خالی در تهران وجود دارد، گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته افزایش قیمتی در مسکن پیش‌بینی نمی‌شود

0 نظر
به گزارش خبرنگار ایران فایل ، قوی ترین موتور جستجوی املاک و مستغلات؛ عباس آخوندی در خصوص مصوبه دولت برای فروش واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی به پیمانکاران توضیحاتی ارائه کرد که مهمترین بخش های سخنان وی به این شرح است:

وی تصریح کرد:حدود 117 هزار مسکن مهر بدون متقاتضی را برای فروش عرضه کرده‌ایم. اعلام کرده‌ایم هر کسی متقاضی است برای هر منظور دیگری بتوانیم این واحدها را واگذار کنیم و دولت هم این مجوز را داده است. وی با بیان این‌که فروش این واحدها خیلی مشکل است همچنین حدود 200 هزار مسکن مهر باقیمانده که عمدتا در مرحله سفتکاری یا نازک‌کاری قرار دارند که به زودی به اتمام می‌رسد.

آخوندی افزود: درباره اوراق نیز به دنبال آن هستیم که میزان عرضه را افزایش دهیم که فکر می‌کنم تا یک هفته آینده با افزایش عرضه قیمتها کاهش می‌یابد.

در تهران حدود 300 هزار خانه خالی داریم و امکان عرضه وجود دارد و بر اساس برآوردهای صورت گرفته فعلا افزایش قیمتی را پیش‌بینی نمی‌کنیم.

منبع خبر : ایران فایل

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.