دولت قبل متقاضیان مسکن مهر را فریب داد

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه انتقادات وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر به دلیل این است که وی دکترای اقتصاد سیاسی دارد، گفت: مصوبه دولت قبل برای برداشت از حساب متقاضیان جهت اجرای خدمات مسکن مهر فریب مردم بود

0 نظر
محسن نریمان در حاشیه آیین افتتاح 4 هزار و 550 واحد مسکن مهر پردیس با اشاره به انتقادات وزیر راه و شهرسازی از طرح مسکن مهر بیان کرد: اینکه آقای آخوندی به طرح مسکن مهر انتقاد دارد مربوط به آن است که وی دکترای اقتصاد سیاسی دارد و به همین دلیل به ایرادات مسکن مهر انتقاد می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون از محل آورده مردم و تسهیلات بانکی حدود 200 هزار میلیارد تومان در طرح مسکن مهر هزینه شده است، تصریح کرد: مسکن مهر بزرگترین پروژه مسکن‌سازی در کشور است، که باید تمام امکانات زیربنایی و روبنایی آن را با تمام مشکلات تامین کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متقاضیانی داریم که به ما می‌گویند شما کاری به آب و برق واحدها نداشته باشید و آن را به ما تحویل بدهید ما مشکل خود را با دستگاه‌های خدمات‌رسان برطرف می‌کنیم، گفت: تمام این مسائل از جمله خدمات زیربنایی و روبنایی جزء حقوق شهروندی است، متاسفانه در دولت قبل بسیاری از واحدهای مسکن مهر به جزء خدمات زیربنایی و روبنایی افتتاح شد که ما باعث آن هستیم همه باید دست به دست هم دهیم تا این مشکلات را حل کنیم.

نریمان در ادامه با قدردانی از منتقدان مسکن مهر افزود: از منتقدان این طرح تشکر می‌کنم چرا که بدون هیچ هزینه‌ای مسائل را به ما منتقل می‌کنند.

* تعداد بالای مسکن‌های بدون متقاضی

وی یادآور شد: در بسیاری از جاهایی که مسکن مهر جانمایی شده متقاضی نداریم در حالی که پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بالاست. در تلاشیم تا مشکلات مسکن مهر را به نفع مردم برطرف کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه تمام حق انشعاف آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب به دستگاه‌های خدمات‌رسان پرداخت شده است، بیان کرد: در شهر جدید پردیس وزارت راه مخازن آب با ظرفیت 10 هزار مترمکعب را ساخته و در مدت کوتاهی به بهره‌برداری رسانده است.

نریمان در ادامه با اشاره به اینکه اگر مسکن مهر را در شوش و پامنار می‌ساختیم بسیار ارزان‌تر از آن تمام می‌شد، گفت: برای تامین بخشی از خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر با بانک مسکن یک توافق هزار میلیارد تومانی انجام شده است.

وی به برداشت از آورده متقاضیان برای امکانات و خدمات جنبی پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه دولت قبل از محل آورده متقاضیان برای ساخت خدمات روبنایی و زیربنایی هزینه شده که در دولت یازدهم این را به صفر رساندیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برداشت از حساب متقاضیان برای اجرای خرید روبنایی و زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر فریب مردم بود، گفت: به هیچ وجه در دولت یازدهم مصوبه دولت قبل را اجرا نکردیم و میزان برداشت از حساب متقاضیان را به صفر کاهش دادیم.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.