به آخر هفته "ایران فایل" سر بزنید!

اطلاعات ملکی سایت ایران فایل شامل فایل های فروش واحد مسکونی مربوط به فروشنده ها و همچنین مشاوران املاک، طی روزهای اخیر به تناسب رشد نسبی به معاملات مسکن، با افزایش قابل ملاحظه همراه شده است

0 نظر
در سامانه ایران فایل ، فروشنده های ملک بصورت مستقیم ، مشخصات آپارتمان فروشی خود را برای مشاهده متقاضیان خرید، ثبت می کنند تا از راحت ترین و کم هزینه ترین مسیر، انجام معامله صورت بگیرد.

رجوع متقاضیان خرید مسکن به سامانه ایران فایل آن هم در شرایط حساس کنونی بازار ملک، دست کم دو مزیت طلایی بخصوص برای خریداران به همراه دارد.

مزیت اول، دسترسی لحظه ای به همه فایل های فروش آپارتمان در محله یا منطقه مورد نظر خریدار است. متقاضیان خرید مسکن بطور قطع از مسیر مراجعه فیزیکی به بنگاه ها، در آن واحد و مثلا در یک روز نمی توانند از همه آپارتمان های آماده فروش در یک محله شهر تهران، اطلاع کسب کنند اما با مراجعه الکترونیکی (از طریق اینترنت) به ایران فایل آن هم از منزل یا محل کار، می توانند با انتخاب محله مورد نظر خود، به اطلاعات فروش همه واحدهای مسکونی آماده فروش در آن محله، مسلط شوند و فایل های برتر را انتخاب کنند.

مزیت دوم، انتخاب بهترین فایل حاوی کمترین قیمت پیشنهادی است. در سامانه ایران فایل، قیمت پیشنهادی فروش همه واحدهای مسکونی، درج شده است و متقاضیان می توانند با مقایسه سطح قیمت ها و البته سایر مشخصات واحدهای مسکونی، فایل های ارزنده را از فایل های گران، تشخیص داده و خرید اقتصادی خود را تضمین کنند.

امروز در سامانه ایران فایل برای آن دسته از متقاضیانی که در نظر دارند طی دو روز آخر هفته، اقدام به خرید مسکن کنند، فایل های جدید و مناسبی درج شده است.

این فایل ها از ١٥٠ میلیون تومان شروع می شود و تا بالای یک میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان پیش می رود که این موضوع، فراوانی فایل ها در این سامانه را می رساند.

در خیابان شکوفه یک واحد مسکونی کمتر از ٥٠ متر مربعی، با قیمت حدود ١٦٠ میلیون تومان برای فروش در سامانه ایران فایل ثبت شده است.

همچنین در محله تهرانپارس نیز یک واحد مسکونی با مساحت ١١٥ متر مربع با قیمت ٥٨٥ میلیون تومان برای فروش پیشنهاد شده است. این واحد دو سال ساخت است.

در حال حاضر بیش از ١٠٦ هزار فایل فروش انواع واحد مسکونی در ایران فایل وجود دارد.

در غرب تهران نیز یک واحد مسکونی ١٣١ متر مربعی واقع در خیابان آیت الله کاشانی با قیمت ٦٩٤ میلیون تومان برای فروش پیشنهاد شده است.

کارشناسان ، سطح فعلی قیمت مسکن را مناسب خرید می دانند.

منبع خبر : ایران فایل

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.