قيمت آپارتمان در معروفترين محله گران تهران

شهرک غرب و سعادت آباد، یکی از محله های گران قیمت بازار مسکن تهران به حساب می آید که در قیاس با سایر محله های دارای قیمت بالا، معروفترین است

0 نظر
به گزارش ایران فایل ، در محدوده شهرک غرب و سعادت آباد، به چند علت از جمله مسیرهای چندگانه دسترسی و ترافیک کمتر و همچنین عرض زیاد گذرها، جذابیت سکونتی به مراتب بیشتر از محله های گران قیمت منطقه یک است.

با این حال، سه عامل رکود معاملات مسکن ، کاهش قیمت مسکن طی دو سال اخیر و همچنین فراوانی واحدهای نوساز در تهران باعث شده قیمت پیشنهادی فروش واحد مسکونی نوساز در شهرک غرب و سعادت آباد، تا ٦ میلیون تومان به ازای هر متر مربع کاهش پیدا کند.

در برخی خیابان های این دو محله، واحدهای مسکونی نوساز با متراژ کمتر از ٨٠ متر مربع با قیمت پیشنهادی ٥ تا ٧ میلیون تومان به ازای هر متر مربع از طرف مالکان و سازنده ها فروخته می شود.

این آپارتمان ها عمدتا بین ٥٠٠ تا کمتر از ٨٠٠ میلیون تومان قیمت گذاری می شوند که البته فروشنده حداقل ٣ تا ٥ درصد بر روی قیمت پیشنهادی خود تخفیف می دهد.

در برخی فایل های فروش آپارتمان در شهرک غرب، فروشنده به قدری مستاصل است که از همان به مشاور املاک تاکید می کند که قیمت پیشنهادی اش، نرخ قطعی نیست و قابل چانه زنی از سمت خریدار می باشد!

اطلاعات درج شده در سامانه ایران فایل درباره فایل های مربوط به آپارتمان های مسکونی میان متراژ و کوچک متراژ حاکی است: در سعادت آباد، بلوار پاکنژاد یک واحد مسکونی ٨٢ متری با قیمت ٦٣٢ میلیون تومان برای فروش پیشنهاد شده است.

در سعادت آباد خیابان صراف ها نیز یک واحد مسکونی ٨٥ متری با قیمت ٧٦٥ میلیون تومان فروخته می شود.

قیمت مسکن در بام تهران که بالاترین محله مسکونی سعادت آباد و شهرک غرب محسوب می شود، از سایر نقاط دیگر این دو محدوده کمتر است که علت آن به سنددار نبودن این واحدهای مسکونی مربوط می شودء.

در سعادت آباد بلوار فرحزادی نیز یک واحد مسکونی ٧٩ متر مربعی با قیمت ٦٠٨ میلیون تومان برای فروش در سامانه ایران فایل درج شده است.

در سعادت آباد خیابان آسمان ها نیز یک واحد مسکونی ٨٥ متر مربعی به قیمت کل ٦٥٠ میلیون تومان در سامانه ایران فایل ، برای فروش از طریق مشاوران املاک منطقه ٢ ثبت شده است.

همه این واحدها، نوساز و دارای ٢ اتاق خواب به اضافه پارکینگ و انباری و آسانسور هستند.

برای خرید این واحدها، چنانچه اوراق وام ٧٠ میلیون تومانی خریداری شود، با توجه به قیمت ١٠ میلیون تومانی اوراق، کل تسهیلات حدود ٩ تا ١٠ درصد از قدرت خرید متقاضیان را پوشش می دهد.

منبع خبر : ایران فایل

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.