ارسال فیش عوارض نوسازی به منازل

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از توزیع بیش از یک میلیون و 800 هزار قبض عوارض‌ معوق شهری در تهران خبر داد

0 نظر
قدرت‌الله گودرزی، معاون شهردار تهران با اعلام این مطلب اظهار کرد: توزیع قبوض عوارض معوقه شهرداری تهران از مناطق 15و 10 و 11 و 21 آغاز و درحال توزیع به سایر مناطق نیز است. 

او ادامه داد: طبق روال هر ساله، توزیع انبوه قبوض عوارض پایدار شهرداری تهران شامل عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند وعوارض تابلوهای اصناف در سال گذشته نیز انجام شد و شهروندان تهرانی تا پایان اسفند ماه فرصت پرداخت عوارض موصوف را داشتند؛ اما به دلایلی برخی از مودیان موفق به پرداخت قبوض ملک خود نشدند. 

معاون شهردار تهران تصریح کرد: از این رو و به منظور آگاهی و اطلاع‌رسانی بیشتر به این قبیل شهروندان، مجددا قبوض عوارض چاپ شده و برای مودیان و شهروندانی که تا پایان سال 1393 بدهی داشتند ارسال می‌شود. 

معاون مالی و اقتصاد شهری در خصوص نحوه پرداخت قبوض گفت: مودیان می‌توانند قبوض خود را به صورت غیرحضوری با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت مندرج در قبوض و از طریق اینترنت بانک ، همراه بانک، تلفنبانک، سامانه تلفنی 137 و کلیه درگاه‌های اینترنتی بانک‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. 

او افزود: فرصت به وجود آمده برای اطلاع شهروندان برای پرداخت عوارض ملک متعلقه است. 

گودرزی خاطرنشان کرد: مهلت پرداخت قبوض تا 30مهرماه سال‌جاری خواهد بود و شهروندان گرامی می‌توانند درچند مرحله (قسط) عوارض مذکور را پرداخت کنند.

منبع خبر : دنیای اقتصاد

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.