پرداخت بدهی های زیر 400 میلیون در شهرداری تهران

معاون مالی واقتصادی شهرداری تهران با اشاره به تشکیل نظام هماهنگ پرداخت بدهی‌ها در شهرداری جزییاتی از نحوه پرداخت دیون از هفته پیش رو را اعلام کرد

0 نظر
قدرت گودرزی، معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه پرداخت بدهی‌ شهرداری در سال جاری با جدیت بیشتری دنبال می‌شود، تاکید کرد: با توجه به تاکیدات شهردار تهران مبنی بر تسریع در پرداخت بدهی‌های شهرداری تهران به شهروندان و پیمانکاران، هم اکنون تصمیماتی ویژه برای پرداخت دیون اتخاذ شده است. 

به گفته وی، از هفته پیش رو پرداخت بدهی‌های املاک شهروندان تا سقف 400 میلیون تومان آغاز و بدهی‌های شهرداری تهران در این بخش به‌طور هفتگی و براساس اولویت‌های مناطق پرداخت می‌شود. 

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران همچنین به برنامه شهرداری برای پرداخت بدهی‌های پیمانکاران اشاره و اضافه کرد: بدهی پیمانکاران تا سقف 300 میلیون تومان نیز طبق اسناد تایید شده و به‌طور هفتگی در حال پرداخت است. 

گودرزی با بیان اینکه شهرداری تهران تسویه بدهی‌ شهروندان و پیمانکاران را جزو وظایف اصلی خود می‌داند، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با مناطق 22 گانه شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌ها برای تسریع در پرداخت بدهی انجام شده که با تزریق به موقع منابع مالی، این کار سرعت بیشتری نیز خواهد یافت.

منبع خبر : دنیای اقتصاد

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.