پرونده مسکن مهر در نیمه نخست سال ۹۵ بسته می‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: از ابتدای فعالیت این دولت تاکنون ۴۵۰ هزار واحد مسکونی مهر به بهره برداری رسیده است، ضمن اینکه پرونده مسکن مهر درنیمه نخست سال ۹۵بسته می شود

0 نظر
علی اصغر مهرآبادی با بیان اینکه تا پایان امسال نیز دستکم ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر آماده بهره برداری واگذار می‌شود، اظهار داشت: از آغاز  ساخت مسکن مهر حدود ۲ میلیون و۳۰۰ هزار واحد مسکونی در دست ساخت قرارگرفت که تاکنون یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحد واگذار شده است.

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی گفت: ۲۶۰ هزار واحد مسکونی مهر با وجود تکمیل شدن، به علت مشکلات زیرساختی خدمات عمومی، هنوز به مرحله واگذاری نرسیده است.

مهرآبادی افزود: این واحدهای مسکونی پس از تکمیل زیرساخت های مورد نیاز آب، برق و گاز و همچنین فضاهای آموزشی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه ۴۹۰ هزار واحد مسکونی مهر درسراسر کشور در دست ساخت و در مرحله تجهیزات زیرساختی قرار دارد، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این واحدها تا خرداد سال ۹۵ به متقاضیان واگذار شود و نیمه نخست سال ۹۵ به عنوان سال پایانی پرونده مسکن مهر در کشور باشد.

وی اضافه کرد: درمجموع اعتبار موردنیاز برای تامین زیرساخت های مسکن مهر شامل آب، فاضلاب، برق و گاز حدود ۱۱۰ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.

مهرآبادی گفت: بخشی از اعتبار این زیرساخت‌ها از محل فروش اراضی تحت مدیریت سازمان ملی زمین و مسکن و سایر بخش‌های وزارت راه و شهرسازی تامین شده است و بقیه نیز از محل اعتبارات استانی و ملی تامین می شود.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.