بازار مصالح ساختمانی با رکود مواجه است

در حال حاضر در حوزه مصالح ساختمانی از جمله گچ و آهک عرضه با تقاضا برابری می کند و با توجه به رکود بازار، رقابت تنگاتنگی بین واحدهای صنفی وجود دارد

0 نظر
اسماعیل کاظمی اظهار کرد: به دلیل کاهش ساخت و ساز رکودی در بازار حاکم است ولی از جهتی این رکود خوب است چون به بعد مشتری مداری بیشتر توجه می‌شود. 

وی افزود: زمانی که عرضه کالا بر تقاضا غالب باشد متقاضی این اختیار را دارد که بهترین کالا و محصول را انتخاب کند. 

مشکلات و محدودیت‌های تردد کامیون‌های حمل مصالح در سطح شهر

کاظمی مشکلات و محدودیت‌های تردد کامیون‌های حمل مصالح در سطح شهر را یکی از مشکلات مهم این صنف برشمرد و گفت: کامیون‌های حمل مصالح در روز تردد می‌کنند چون در شب محدودیت‌هایی برای آن‌ها وجود دارد و در بعضی مناطق به دلیل مسائل حفاظتی اجازه ورود در شب به خودرویی داده نمی‌شود. 

وی ادامه داد: همچنین در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها یا در جاهایی که ساختمان‌سازی است در شب امکان ورود داده نمی‌شود؛ بنابراین کامیون‌های حمل مصالح مجبورند فقط در روز رفت‌وآمد کنند. 

رییس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی تاکید کرد: باید در رابطه با شرایط ورود به محدوده‌های طرح ترافیک این کامیون‌ها تمهیداتی اندیشیده شود. 

کاظمی همچنین با بیان اینکه مالیات برای همه صنوف و ازجمله صنف ما بسیار مشکل ساز شده است، بیان کرد: منکر آن نیستیم که برای انجام بسیاری از اقدامات و ایجاد زیرساخت ها باید مالیات دریافت شود ولی بهتر است با بررسی بیشتری در این زمینه اقدام شود. 

وی با اشاره به اجباری شدن استفاده از صندوق مکانیزه در واحدهای صنفی گفت: بهتر است کمی در این زمینه تامل کرده و بررسی های بیشتری انجام شود. از طرفی باید برای اصناف بستر سازی و آموزش های لازم داده شود.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.