پیشرفت 80 درصدی واحدهای مسکن مهر استان تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساخت مسکن مهر تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تاپایان سال این میزان به 90 درصد برسد

0 نظر
به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ فریبرز واحدی ‌افزود : با توجه به مشکلاتی که همچنان وجود دارد از جمله تامین آب،فاضلاب،درمانگاه،امنیت منطقه، داشتن پاسگاه نیروی انتظامی،مشکلات روبنایی و ... امیدواریم هرچه زودتر این موارد تامین و واحدها واگذار شود.


وی با بیان اینکه قرار بود حدود 330 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران ساخته شود و به بهره برداری برسد ، گفت : از این میزان حدود 95 هزار واحد در شهر جدید پردیس ، حدود 94 هزار واحد شهر پرند و حدود 96 هزار واحد هم در شهر جدید اندیشه است.


واحدی افزود: 85 هزار واحد تکمیل و واگذار شده است و 15 هزار واحد نیز به علت مشکلات زیرساختی و زیر بنایی تا پایان امسال به اتمام می رسد.


وی درباره روند تعریض جاده پر رفت و آمد هراز نیز اظهار داشت: جاده هراز از تقاطع شهید بابایی تهران آغاز می شود که 51 کیلومتر آن در استان تهران و حدود 90 کیلومترهم در استان مازندارن است .


وی افزود: در حوزه تهران فقط حدود سه کیلومتر باقی مانده است و امیدواریم تا قبل از پایان سال تکمیل و آماده بهره برداری شود. همچنین در حوزه مازندارن 50 درصد پیشرفت داشته است. 


واحدی همچنین از شش خطه شدن این مسیر پس از اتمام کار خبر داد.

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.