یکسان ‌شدن سود اقساط مسکن‌های مهر

وزیر راه و شهرسازی گفت: سود بانکی به تمام افرادی که از مسکن ‌مهر تسهیلات دریافت کرده‌اند باید به ‌صورت یکسان پرداخت شود

0 نظر

علی نیکزاد گفت: بنابر درخواست مردم زمان فروش سود اقساطی مسکن‌ مهر از 15 سال به 20 سال افزایش یافته است.

نیکزاد با اشاره به اینکه زمان بازپرداخت این سود به دستور رئیس ‌جمهور 20 سال است که باید رعایت شود، افزود: سود بانکی به تمام افرادی که از مسکن‌مهر تسهیلات دریافت کرده‌اند باید به‌ صورت یکسان پرداخت شود، که میزان پرداخت این سود در تهران 9 درصد، مراکز استان‌ها هفت درصد و در شهرستان‌ها چهار درصد است که در بانک‌های ملی، تجارت، ملت، رفاه، صادرات، مسکن و سپه قابل اجراست.

وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه برخی از بانک‌ها از سال 89 به ‌قبل، سود اقساط مسکن‌مهر را 12 درصد حساب می‌کردند، خاطر نشان کرد: احمدی‌نژاد برای کاهش تسهیلات مسکن‌مهر بنابر درخواست مردمی دستورالعملی به رئیس بانک مرکزی ابلاغ کرد که ظرف 10 روز آینده قابل اجرا است.

در ادامه حسن فدایی در طی بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه ترمینال اصلی راه‌آهن کرمانشاه به خسروی گفت: 69 میلیارد تومان به این پروژه اعتبار داده شده که ساختمان اصلی آن در عرض 9 ماه به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه پیمانکار این پروژه جهاد نصر است از مشکلات مالی این پیمانکاران خبر داد که بنابر درخواست وزیر راه و شهرسازی 100 میلیارد تومان به‌ منظور به اتمام رساندن عملیات اجرایی به پیمانکاران این پروژه تعلق خواهد گرفت.

در ادامه وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های راه‌آهن، بزرگراه کربلا، گردنه پاتاق، پروژه‌های مسکن‌مهر و راه‌آهن غرب کشور بازدید خواهد کرد.


منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.