عدم افزایش قیمت برای مسکن مهری‌هایی که قسط چهارم را پرداخته‌اند

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز توافقی برای افزایش قیمت مسکن مهر صورت نگرفته گفت:‌ هرگونه افزایش قیمت به صورت شفاف اعلام خواهد شد

0 نظر
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،علی نیکزاد با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت در یک تیم کارشناسی در حال بررسی است گفت: هرگونه افزایش در صورت تصویب نهایی تیم کارشناسی اعلام خواهد شد ،بنابراین هرگونه افزایش قیمت به صورت شفاف اعلام خواهد شد و هنوز ابلاغیه و دستورالعملی صادر نشده است.
 
وی گفت: انبوه سازان مباحثی داشته اند و مطالبی را بیان کرده اند که این موضوع در حال بررسی است.
 
وی با اظهار تاسف از خبرهایی که برخی روزنامه ها و رسانه ها مبنی بر افزایش قیمت مسکن مهر اعلام کرده اند گفت: بدون اینکه ما تصمیم بگیریم و چیزی اعلام کنیم برخی روزنامه ها هم قیمت را اعلام کرده اند و هم میزان افزایش را که چنین چیزی صحت ندارد.
 
نیکزاد افزود: کسانی که متقاضی مسکن مهر هستند و قسط چهارم را پرداخت کرده اند و به مرحله نازک کاری رسیده اند، مشمول هیچگونه افزایش احتمالی نخواهند بود.
 
وی با اشاره به اینکه احتمال دارد تغییر قیمتی داشته باشیم، گفت: این تغییر قیمت در ساختمان هایی است که به مرحله سفت کاری ، اسکلت و سقف رسیده اند اعمال خواهد شد.
 
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن مهر به سرانجام خود خواهد رسید، افزود: روند افتتاح مسکن مهر همچنان ادامه دارد و تا پایان سال یک میلیون و 500 هزار واحد مسکن مهر افتتاح خواهد شد.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.