کاهش تخلفات ساختمانی پایتخت در سال‌جاری

معاون شهرسازی و معماری با اشاره به بحث خودکفایی شهرداری در کسب درآمد پایدار و ارائه آن در برنامه پنجم برای نخستین بار گفت: در این راستا اجرای قانون در برخورد با تخلفات ساختمانی با جدیت دنبال می‌شود و امسال نسبت به سال‌های گذشته، تخلفات ساختمانی کاهش یافته است

0 نظر

هیربد معصومی گفت: در سال‌جاری اقدامات مؤثری در حوزه کمیسیون‌های ماده 100 صورت گرفت و با توجه به آنچه توسط شهربان و حریم‌بان انجام شد، به نتایج خوبی در کاهش تخلفات ساختمانی رسیدیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به همکاری همه مجموعه مدیریت شهری در این زمینه اظهار کرد: آنچه مسلم است شورای اسلامی شهر تهران نقش مهمی در این زمینه داشته است و همکاری‌ها و حمایت‌های بموقع آنان در این زمینه جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه برخورد با تخلفات ساختمانی براساس قانون و بنا بر آنچه در تبصره‌های ماده 100 آمده است، انجام می‌شود، افزود: بیشتر جرایمی که به‌عنوان تخلفات ساختمانی در نظر گرفته می‌شود تخریب است و سعی بر آن است تا جرایم نقدی از تخلفات ساختمانی کسب نشود و به همین منظور مناطقی که کمترین درآمد را از کمیسیون‌های ماده100 خود داشته باشند امتیاز بیشتری دریافت می‌کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ادامه تصریح کرد: در مجموع با همه اقداماتی که در حوزه جلوگیری از تخلفات ساختمانی صورت گرفته است، خوشبختانه امسال آمار تخلفات ساختمانی نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر شده است.

معصومی با اشاره به همکاری‌های مناسب در این زمینه اظهار کرد: کاهش آمار تخلفاتی که با آن مواجه هستیم قطعا بدون همکاری همه واحدهای مربوطه، مدیران و کارشناسان و دست‌اندرکاران میسر نمی‌شد.


منبع خبر : همشهری

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.