طرح تفصیلی تهران منبع درآمدی جدید شهرداری

رییس دبیرخانه کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران می‌گوید: طرح تفصیلی تهران آنقدر برای تهران درآمدزا خواهد بود که بخش قابل توجهی از هزینه‌های شهرسازی در شهر را تامین خواهد کرد

0 نظر

ایرج چگینی‌نژاد با اشاره به در نظر گرفتن 4 پهنه در طرح تفصیلی تهران که قرار است از اول فروردین ماه اجرا شود، به دنیای‌اقتصاد گفت: در این طرح یک پهنه به کار و فعالیت اختصاص یافته است که این موجب درآمدزایی برای شهر خواهد شد. وی در این مورد توضیح داد تا پیش از این تمام طرح‌های شهرسازی تهران هزینه بر بودند، اما طرح تفصیلی جدید که در حال حاضر در کمیسیون ماده 5 در حال بررسی است، هزینه‌های اجرایی خود را به راحتی تامین می‌کند. رییس دبیرخانه کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران با این توضیحات اعلام کرد: این طرح به کمیسیون ماده 5 ارائه شده و با آغاز سال 90 توجه جدی به این طرح می شود.
چگینی‌نژاد با اشاره به لایحه مصوب شورای اسلامی شهر تهران در خصوص طرح تفصیلی گفت: با این طرح، تهران که سال‌ها بلاتکلیف بود دارای سند توسعه مشخص شهری شد. وی افزود : طرح ارائه شده در کارگروه فنی مورد بررسی نمایندگان وزرا و سازمان‌های عضو کارگروه قرار می‌گیرد و سپس در کمیسیون ماده 5 مورد بررسی و تصویب معاونان وزرای کشور، مسکن، نیرو، جهادکشاورزی و معاونان سازمان‌های میراث فرهنگی و محیط زیست و رییس شورای شهر تهران که عضو کمیسیون ماده 5 شهر تهران هستند و تحت ریاست شهردار تهران قرار دارد، مورد بررسی قرار می‌گیرد.


منبع خبر : دنیای اقتصاد

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.