بحران بخش مسکن آمریکا هنوز پایان نیافته است

وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا تاکید کرد ، گرچه اجرای بسته های محرک اقتصادی و مالی تا حدی مانع از افزایش چشمگیر تعداد بی خانمانهای آمریکایی شده و بهبود نسبی شرایط بازار مسکن را به همراه داشته است ولی بحران بخش مسکن آمریکا هنوز پایان نیافته است

0 نظر
به نقل از روزنامه نیویورک تایمز ، شاون دوناوان تصریح کرد ، نشانه های روشنی از کاهش بحران در بخش مسکن آمریکا به چشم می خورد که تعدیل روند نزولی قیمت مسکن مهمترین نشانه است . بیش از 500 هزار واحد مسکونی در آمریکا از خطر ورشکستگی در امان ماندند .
وی افزود ، بیش از 3 میلیون بی خانمان در آمریکا وجود دارد و من امیدوارم دولت هر چه سریعتر فکری اساسی برای این افراد بکند . در برخی از مناطق و ایالتهای آمریکا مثل نیوجرسی ، بیکاری و بی خانمانی به شدت افزایش یافته است .
تعداد واحدهای مسکونی در نیوجرسی که طی ماه اوت به بانکها باز گردانده شد با 17 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از 877 واحد رسید . این رقم در کل ایالتهای آمریکا طی ماه اوت 16 درصد کاهش داشته است .
سناتور روبرت منندز در این باره گفت ، چنین بحرانی پس از رکود بزرگ در آمریکا بی سابقه است . تا زمانی که ارزش مسکن در آمریکا به زمان پیش از بحران باز نگردد ، آثار منفی بحران همچنان بر اقتصاد آمریکا سایه خواهد افکند .

منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.