کاهش قیمت مسکن متوقف شد

میزان خرید و فروش ملک تا حدودی افزایش یافته است، اما رکود موجود از آذر ماه از بین می‌رود. رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک با بیان این مطلب، از توقف کاهش قیمت مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون زمان خرید خانه فرا رسیده است و افرادی که قصد خرید دارند باید اقدام کنند

0 نظر
وی با اشاره به اینکه میزان اجاره در بعضی مناطق افت کرده است، خاطرنشان کرد: در برخی مناطق مالک بدون افزایش قیمت با مستاجر به تفاهم رسیده است.
به گفته او، در مناطق پر تراکم نیز اجاره‌بها اندکی تغییر پیدا کرده است.
مصطفی قلی خسروی، رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک  اظهار کرد: پس از تشکیل اتحادیه کشوری مذاکراتی با مرکز علمی ـ ‌کاربردی و وزارت بازرگانی انجام شد که به دنبال آن هفته گذشته تفاهم‌نامه‌ای امضا شد.
وی در ادامه با بیان اینکه بنابر این تفاهم‌نامه کلیه مشاوران املاک باید در کلاس‌هایی که با همکاری مرکز علمی ـ کاربردی برگزار می‌شود شرکت کنند، تصریح کرد: هیات‌مدیره‌های اتحادیه‌های مشاوران املاک استان تهران در کلاس‌هایی که به صورت رایگان از اول مهر ماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
به گفته او، افرادی که قصد کار در املاک را دارند، باید دوره‌ها را گذرانده و کارت دریافت کرده باشند.
وی درباره مشارکت مشاوران املاک در طرح مسکن مهر افزود: هنوز با رییس جمهوری درباره این مساله صحبت نکرده‌ایم، اما خواستار مشارکت در این طرح هستیم.

منبع خبر : دنیای اقتصاد

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.