ادامه رکود بازار مسکن در 30 شهر بزرگ آمریکا تا سال 2011

موسسه بیمه رهن پی ام آی گروپ آمریکا پیش بینی کرد ، با توجه به افزایش بیکاری و رشد تعداد بی خانمانها ، قیمت مسکن در بیش از نیمی از شهرهای آمریکا تا سه ماه نخست 2011 کاهش خواهد یافت

0 نظر
والنوت کریک از موسسه پی ام آی تاکید کرد ، شانس و احتمال کاهش قیمت مسکن در 30 شهر از 50 شهر بزرگ آمریکا تا 31 مارس 2011 بیش از 75 درصد است . پیش بینی می شود کلیه مناطق آمریکا با کاهش شدید قیمت مسکن روبرو شوند و ایالتهای کالیفرنیا ، فلوریدا ، نوادا و آریزونا با بیشترین میزان کاهش قیمت مسکن روبرو خواهد شد .
به گزارش بلومبرگ، وی تصریح کرد ، بخش مسکن امریکا به شدت تحت تاثیر شوک تقاضا ، افزایش بیکاری و شوک عرضه ناشی از افزایش تعداد بی خانمانها روبرو شده است .
نرخ بیکاری آمریکا طی ماه ژوئن به بیش از 9.5 درصد رسید که این رقم طی 26 سال اخیر بی سابقه است . از دسامبر 2007 که بحران مالی و رکود اقتصادی آغاز شده تا کنون بیش از 6.5 میلیون نفر در آمریکا شغل خود را از دست داده اند .
با توجه به افزایش بیکاری و عدم توانایی مردم برای پرداخت اقساط وام مسکن ، تعداد افراد بی خانمان در آمریکا طی شش ماه نخست امسال بیش از 1.8 میلیون نفر افزایش یافته است .
بر اساس این گزارش ، قیمت مسکن در 20 شهر بزرگ آمریکا طی ماه آوریل بیش از 18.1 درصد کاهش داشته است . این رقم طی ماه مارس نیز با کاهش 18.7 درصدی روبرو شده است .
دیوچه بانک نیز پیش بینی کرد ، قیمت مسکن در آمریکا نسبت به رکورد های آن در سالهای گذشته بیش از 41.7 درصد کاهش خواهد داشت . بر این اساس ،شانس کاهش قیمت مسکن در 15 منطقه در آمریکا تا سال 2011 بیش از 99 درصد است . این مناطق شامل میامی ، فورت لندردال ، وست پالم بیچ ، اورلاندو ، تامپا و جکسون ویل در فلوریدا ، ریورساید ، لوس انجلس ، سانتا انا ، ساکرامنتو و سان دیگو در کالیفرنیا ، لاس وگاس ، فونیکس ، پروویدنس ، رود آیلاند و دیترویت است .
ادیسون و نیوارک در نیوجرسی نیز شانس 97 و 96 درصدی دارند . این احتمال برای شهر نیویورک نیز بیش از 88 درصد است . این رقم برای شهر واشنگتن 92 درصد ، پورتلند ، اورگون و بالتیمور هر یک 90 درصد ، آتلانتا 81 درصد ، بوستون 80 درصد ، سن خوزه کالیفرنیا 78 درصد و میناپولیس 75 درصد برآورد شده است .

منبع خبر : خبرگزاری فارس

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.