300‌هزار مسکن مهر پروانه ساخت گرفتند

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: 300‌هزار واحد از واحدهای مسکن مهر در کشور پروانه دریافت کرده‌اند. تعاونی‌های مسکن مهر سراسر کشور تاکنون 20‌هزار هکتار زمین از بابت احداث یک‌میلیون و 300 واحد مسکونی را تحویل گرفته‌اند

0 نظر
سعیدی‌کیا با تاکید بر اهمیت موضوع مسکن برای مردم تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های دولت دکتر احمدی‌نژاد از روز اول توجه به دغدغه مسکن مردم بود که خوشبختانه با اجرای طرح مسکن مهر به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم. 
وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در بخش مسکن از سوی دولت نهم اظهار داشت: یکی دیگر از مهم‌ترین طرح‌های اجرا شده در این بخش بحث مسکن روستایی است که از سالی 15‌هزار واحد مسکونی پیش از دولت نهم به 200‌هزار واحد مسکونی رسید.
وزیر مسکن افزود: تا‌کنون 450‌هزار واحد مسکونی روستایی تکمیل شده است و 600‌هزار واحد نیز در مرحله ساخت قرار دارد.
وی به ارائه تسهیلات بانکی به بخش مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته از سوی بانک‌های کشور 10‌هزار‌میلیارد ریال به روستاییان پرداخت شده ‌است.
سعیدی‌کیا طرح جامع شهرها را یکی از مهم‌ترین نیاز‌های اساسی شهرهای کشور خواند و اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت طرح جامع شهرها باید تا پایان برنامه چهارم توسعه تکمیل شود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 70 شهر در کشور وجود دارد که برای تمام آنها طرح جامع باید آماده شود.
وزیر مسکن و شهرسازی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های اجرای طرح مسکن مهر گفت: طرح مسکن مهر که ابتدا در بودجه سال 86 به تصویب رسید، در نهایت به جامع‌ترین طرح در حوزه مسکن تبدیل شد.
وی اضافه کرد: دولت با اتخاذ سیاست‌های حمایتی در حوزه مسکن، از کم‌درآمدها حمایت کرده است.

منبع خبر : دنیای اقتصاد

نظر شما

پست الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود. همه فیلد ها اجباری می باشد.